کارتن‌خواب‌ها در سمنان اسکان می‌یابند

کارتن‌خواب‌های شهر سمنان با ورود جدی استاندار سمنان در شب‌های سرد زمستانی در محلی گرم اسکان می‌یابند و خدمات دریافت می‌کنند.

کارتن‌خواب‌ها در سمنان اسکان می‌یابند

به گزارش ورزش در استان سیستان و بلوچستان از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان شنبه‌شب به‌منظور پیگیری وضع خدمات‌رسانی و بررسی شرایط اسکان بیماران مرکز ترک اعتیاد سمنان، از این مرکز بازدید کرد. استاندار سمنان با وجود مشغله فراوان و جلسات مکرر مدیریت انرژی در استان سمنان، ضمن بازدید میدانی و سرزده از مرکز ترک اعتیاد مستقر در پارک سیمرغ سمنان با جمعی از مسؤولان و بیماران این مجموعه دیدار و گفت‌وگو کرد. همچنین گفته شد که پیرو هماهنگی و اعلام مدیرکل اجتماعی استانداری سمنان مبنی بر هدایت کلیه معتادان و کارتن‌خواب‌های ساکن در شهر سمنان در این شب‌های بسیار سرد، محل مناسب برای این افراد پیش‌بینی شده است.

خوشبختانه سوئیت‌های پارک سیمرغ به طور مجزا برای اسکان خانم‌ها و آقایان (معتاد و کارتن‌خواب) در نظر گرفته شده و شهرداری سمنان آماده خدمات‌رسانی به افراد مددجو است. همچنین از فعالان شهری در محله‌های مختلف شهر سمنان خواسته شده است تا افراد بی‌خانمان را به پارک سیمرغ هدایت کنند تا در این شب‌های سرد کسی بی‌سرپناه نباشد. پایان پیام/74002/م/