نقره داغ شدن یک عامل متخلف توزیع گاز مایع در زابل

رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت زابل از تشکیل پرونده برای یک عامل توزیع گاز مایع با ارزش ۲۸۹ میلیون و ۷۴۰ هزار ریال با تخلف قاچاق در این شهرستان خبر داد.

نقره داغ شدن یک عامل متخلف توزیع گاز مایع در زابل

به گزارش ورزش در استان سیستان و بلوچستان از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت،معدن و تجارت استان سیستان و بلوچستان، رضا شهری زاد اظهار داشت: در ادامه روند بازدیدهای مستمر بازرسان اداره صمت شهرستان زابل از عاملین و خودروهای توزیع کننده گاز مایع و در پی گزارشات مردمی و رصد عاملین توزیع در ۲۸ دیماه یکی از عاملین که در سرمای هوا و نیاز شدید مردم به گاز،اقدام به قاچاق گازمایع  می نمود شناسایی و پرونده قاچاق ( براساس  تبصره ۴ ماده ۱۸ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز ) به ارزش ۲۸۹ میلیون و ۷۴۰ هزار ریال در این زمینه تشکیل و جهت رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد.

رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان زابل خاطرنشان کرد: بازرسی های در این زمینه کماکان ادامه خواهد داشت و مردم شریف شهرستان زابل در صورت مشاهده هرگونه تخلف از جمله گرانفروشی، کم‌فروشی، احتکار و‌…. مراتب را جهت رسیدگی از طریق تماس با سامانه ارتباط مردمی صمت استان به شماره ۱۲۴ گزارش نمایند.

پایان پیام/3139