آمادگی سپاه برای رفع موانع صنایع و فعالان اقتصادی استان قم

فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) استان قم گفت: قرارگاه صنعتی خاتم الانبیا(ص) سپاه استان قم در راستای رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی به خصوص صنعت کفش این استان آماده همکاری و تعامل با صنعتگران و تولیدکنندگان است.

آمادگی سپاه برای رفع موانع صنایع و فعالان اقتصادی استان قم

به گزارش ورزش در استان سیستان و بلوچستان از قم، سردار محمدرضا موحد در حاشیه بازدید از هفتمین نمایشگاه تخصصی و بین المللی کفش قم، بیان داشت: از استان قم ظرفیت های تولیدی و صنعتی در کنار نیروهای جهادی و متخصص قابل توجهی وجود دارد.

فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) استان قم با اشاره به فعالیت پردامنه فعالان صنعتی و تولیدی در این استان، گفت: یکی از نیازهای مهم قم در بخش صنعت بسترسازی بیشتر برای صادرات محصولات ساخت داخل به کشورهای هدف صادراتی است.

موحد با اشاره به جایگاه ویژه قم در صنعت کفش ادامه داد: قم یکی از قطب های اصلی تولید این محصول است و در این بین برپایی نمایشگاه های تخصصی و بین المللی می تواند در رونق بیشتر این محصولات و بسترسازی صادرات آن، موثر باشد.

وی با اشاره به اقدامات سپاه استان قم در راستای رونق تولید و حمایت از واحدهای تولیدی، یادآور شد: در همین راستا قرارگاه صنعتی خاتم الانبیا(ص) با دبیری بسیج مهندسین سپاه استان با هدف رفع موانع تولید شکل گرفته است.

فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) استان قم، گفت: قرارگاه صنعتی خاتم الانبیا(ص) سپاه استان قم در جهت رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی به خصوص صنعت کفش این استان آماده همکاری و تعامل با صنعتگران و تولیدکنندگان است.

پایان پیام/ 78041